Loading...
Tips HikingUmum

3 TEMPAT BEST HIKING HULU LANGAT

tempat best hiking hulu langat

Setakat ni Hikersbuncit dah hiking semua air terjun di Hulu Langat, tapi kalau ada yang terlepas tu, bagi la tau kami. Boleh jugak kami terjah. Kali ini aku nak kongsi dengan korang 3 tempat best hiking hulu langat, yang aku rasa korang kena pergi!

Sudah hampir 2 tahun hikersbuncit hiking mencari waterfall, kebanyakkan bertumpu di daerah Hulu Langat, Selangor. Sebab utama mungkin faktor jarak dari rumah masing² dan juga mungkin tarikan aura sekolah lama di Kajang dahulu.

List ini hanyalah ikut selera tekak kami, mungkin korang ada tempat yang lagi best ke, kongsilah dengan kami!

Kriteria pula berdasarkan 3 perkara saja; Kepayahan Trail, Kecantikan Waterfall dan Kenikmatan Mandian.

Berikut adalah pilihan top 3 kami, turutan dari paling best ke kurang best (klik untuk tengok video)

  1. Jeram Perlus
  2. Air Terjun Lawing
  3. Lata Bomoh Ali

Semoga anda juga selamat sampai ke semua tempat best hiking hulu langat dan menikmati trail dan berkubang dengan jayanya

Please follow and like us:
error
One comment
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *